Pissa på däcket

för det första förtjänar
www.hundrafemtiokg.blogg.se bättre uppmärksamhet.
två störtsköna krokodiler som skriver om sina bittra liv...

DO IT!!!

på kneget idag så uppkom följande situation

Taylor:
" Jag måste pissa"
Dvär:
" ja men det e ju bara att gå"
Taylor:
" Men var"?
Dvär:
" PIssa på lastbilsdäcket det får man"
Taylor:
" haha, men allvarligt jag måste pissa"
Dvär:
" Ja när min farsa körde traktor, slapp dom böter om dom pissade på sitt traktordäck"
Taylor:
" Hahahahah"

SAGT OCH GJORT!!!!

Imorn blir det bortamatch i dess riktiga bemärkelse:)

Kommentarer
Postat av: maria

öj, bilder från helgen, tack! =)

2008-04-09 @ 17:51:09
Postat av: calle t

@ sARA.
kolla efter mig i brynäsklacken.. där står jag.. eller kontakta mig:D hänger i baren eller i ngt av fiken i pauserna:D:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback