"NÄHÄÄ , det säger du inte"

Idag blev jag påkörd i firmabilen av en kärring som tydligen var stelopererad i nacken...

Hon svängde ut utan att kika över axeln i den sk. " döda vinkeln"

"PANG"  sa det och jag stannade bilden för att gå ut och skriva papper på händelsen.

"kärringen" kommer fram å säger;

"OJ"
jag svarar:
" ja ....OJ!!!!!!"

Kvinnan:
" Jag såg dig inte"

Jag svarade:
" NÄHÄÄÄÄ, det säger du itne", men tänkte( NÄHÄÄÄÄÄÄ Jag som trodde att du  krockade folk till höger och vänster för nöjjes skull- IDIOT)

Papprena skrevs och jag körde vidare med en skev kofångare och en buckla i sidan... Tur att man kör en stor jävla bil...

Dagens tips... Sluta lek " Gary Glitter", använd blinkers å släng en blick över nacken....

MOFOS!!!


*ler gayigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback