Maar n Nicky

Jag upplevde ngt kul för ett par veckor sedan..


det var en man som var så inne i sitt smsande att han inte upptäkte att en lyktstolpe närmade sog framför honom...

han slogs nästan blodig och till marken tack vare detta..


skadeglad som jag är satt jag och pekade på honom och skrattade så att tårarna sprutade....


låtsades han om som att han hade gått in i lyktstolpen???- SÅKLART INTE:D


Och till KÄRSTINS kusin IDA.. . DIN JÄVLA SJÖMANSBIFF;)..


Jag är så sjukt bitter på medgångs-supportrar

( nu vet jag att du är en " sann" färjestads-supporter), glöm inte bort din halsduk, eller kanske

hur brynäströjjan ser ut...


Brynäs är inte bäst, men mitt hjärta för dom är stort och slår för Laget..

oavsett om jag är i Gävle, Grums eller Karlstad....SÅ DET SÅ!!!


ikväll Malmö- Brynäs.
pöss




FÖRESTEN!!!
De stentuffa norrlänningarna Maar och Nicky har bytt blogg...

Ni följer dom nu på

http://www.hundrafemtiokg.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback