Känn ingen sorg för mig göteborg

efter bara 4 timmar i bil så stod jag på avenyn somen vilsen turist....
 incheckning på hotell och iväg ut på stan.

inte många meter från hotellet blev jag omcyklad av en herre som sa:
" Snygg mössa" ( han menade min gul-svart-gröna)
Vistelsen kjunde inte ha börjat bättre.


 en shoppingrunda som till och med skulle göra " blondinbella" grön av avund gjorde jag och sen rendevouzade jag med liz..
 En kram fick jag och sen bar det av på cafe sightseeing.  x antal koppar kaffe senare så bjöd jag på öl och smirnoff ice på hotellrummet.

Växlade ett par ord med hannes hurtig som lät väldigt glad.


Lördag.
Shoppingrunda, cafehäng och sen vidare till The red lion för barhäng.

Diverse roliga personer träffade vi. Ett axplock:
" Brad Pitt, killen med stora skägget i åbro-reklamen. göteborgs största ängel samt ordförande, vice ordförande och sekreterare i " De skelögdas riksförbund".

Vi mcdonken där folk  kastade mynt och milkshake på varandra så hamnade vi på hotellet. det blev lite öl ( tror jag) och prat... och sen i säng.. jag själv var klädd i hemmastället och jag bjöd bort bortastället.

cafehäng och möte med " <BIg momma" var söndagens muntration....

Helgen har varit kalasmacka och hoppas på att få komma iväg på ett sånthär äventyr snart igen,

På tisdag är det Brynäs- Leksand.

Obs bilder från helgen kommer.. hoppas ajg...


 
www.hundrafemtiokg.blogg.se
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback