Kaffedrickande

Jag e "jolmig" i skrinet..
sitter å smuttar på min 8.e kopp java idag.... Fråga mig inte hur jag hinner med...

LUnch snart.. då "MÅSTE " man ju bara ha en kopp kaffe på maten och några småkakor...
perfekt...

Idag börjar projekt beach 2008.. sent som fan.... men jag har förhoppningar om att inte vara fetast eller blekast på beachen.

Har ett vattentätt träningsprogram..

Hör av er om ni vill ta del av detta. har använt det förut, men modifierat det nu !!!


För allt i världen missa inte
www.hundrafemtiokg.blogg.se
ENJOY!!

Kommentarer
Postat av: Micke

"OM" jag vill ha träningsschemat, ehh... Får man lika fina muskler som du om man kör det vill väl alla manliga bloggläsare ta det av det, eller?!?

2008-04-03 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback