Jag dööööööööör

gud... jag är så proppmätt att jag vill dö.

För att få er att förstå hur mätt jag egentligen är säger jag.

Jag skulle inte få ner en bit löst ens.

Middag med mor å far bestående av Kycklingfile, hemmagjorda pompas, tsatsiki, vitlöksbröd och dryck.
Till efterätt svenska ( läs: spanska) jordgubbar och vaniljglass....

OHDELADY!!!smarrigt, men fet som man är tryckte man väl i sig en eller två jordgubbar för mycket i ett redan överfullt skrin...

Presenter fick jag oxå.
Dammsugar, påsar, knivar och knivslip... det är tamigfan för mycket:D
Fast bäst idag var ändå presenten från hockeykerstin...
HOn är underbar!

En Brynäs ataché-väska med tillhörande tuggummin.. samma som tommy använder.. ja ni vet  SJÖDIN!!!!!

PUSS MINA SÖTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback