jag är en lurig jävel.

Javisst... jag kan se glad ut fastän jag är ledsen
 kan se bekymrad  ut fastän jag inte har ett problem över huvudtaget på mina axlar.

Framförallt kan jag konsten att delegera arbete;) En god egenskap...:P
Enligt egen utsago hade jag citat:
" fett mycket, arslet fullt så att säga".

Nu sitter jag här... falukorven å makaronerna står på spisen...
Ska om ett par minuter- då maten är klar... sätta mig i de 13 plusgraderna och solen och avnjuta långlunchen och svepa en folköl så att det tåras i ögonen, Precis som Mr. Frisk brukar drömma om.

Säger någon något svarar jag bara:
" KÄFTEN, Nu ska du få KUK din jävel"

våren leker med mina känslor likt jag leker med duplo på lördagsmorgonar kl 7 då jag inte kan sova..

Glöm För Djävulen inte att uppdatera blogglistan er med:
www.hundrafemtiokg.blogg.se

PUSS hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback