Dagens dedication 26/9-07

Charlott Fahlström

1983-09-13
Charlott  och jag träffades första gången då jag gick i 7.e klass.... hon gick i klassen ovanför mig... 8 C:)
Det var mycket blickar som gick från oss småglin till dom snygga tjejjerna i klassen ovanför... det var sportfenomenet Geo, Söta Charlotte( lotta) tessan och jenny med rocken...

Lotta blev även tillsammans med en av mina klasskamrater. Kim Flodin.

Lotta pluggar idag på lärarhögskolan, men har ett sabbatsår och läser data och ngt sorts äldrevårdsprogram.


Lotta och jag fick kontakt igen i somras då hon av en slump halkade in på min helgonsida och vi började skriva med varandra...
Vi träffades väldigt intensivt till för ett par veckor sedan. men nu verkar jag varit dum och hon vill kanske inte ses mer... det vore väldigt trist....

Hur det än blir så har lotta gjort stort intryck på mig och påverkat mig mycket... och är en väldigt fin människa....

Om vi inte ses mer nu får man ju börja hänga intensivt på Patricia där hon hamnar allt som oftast fastän hon inte själv vill erkänna det.....:)


Puss och kram på dig sötnos:)
image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback