Hårt arbetande vuxna människor

Jösses man bara sliter å sliter....
" du får ju pengar i varje fall"
 är det vanligaste svaret då man säger att man är trött på att jobba..

Men pengar e inte allt
PEngar e fan skit

Jag vill bara träffa dom jag gillar.. göra mysiga saker.. umgås.. , ta en java vid gömmaren, en cruise i bilen med  en nybränd färsk varm cdskiva med bra musik....Ligg apå en gräsmatta å bara andas å prata...

Inget man kan göra när man jobbar

Hon , Jag, Dom , alla.....


Nu vill jag leva livet
 göra ngt kul

Men vaffan uppstigning kl 5 imorn.. måste sova....

SÅ blev det med det:(

Jag är en vuxen karl som borde kunna ta egna beslut....

Therese, Charm personifierad:)


Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback