Låt oss plocka äpplen i din trädgårt chalala chalala

God dag:)
Måndag morgon igen och på ngt konstigt sätt kändes det riktigt bra att stiga upp vid kl 5.
Det är ju nedförsbacke mot långhelg å MIDSOMMAR... Mmmmm goda.


image90strålande solsken möttes jag av imorse när jag satte mig i racerkärran , trampade pellen i botten och drog iväg.....


EN ganska händelselös dag med bara massa tråk å jobb slutade kl 19.05 då jag begav mig  mot ågesta löpspår där DENNIS och NIPPE väntade för att genomföra ett löp och lite träning med mig....





image91
Goda ljuset, goda känslan efter träninge... Nippe kommer få mig att se ut som hulken om ett tag....OM jag orkar följa med honom varje gång:)

Väl hemma sen bjöd CHRILLE P och VÄS på köttfärsbiffar ,med ris och sås... Mumsfilibabba tyckte lilla jag:)

image93
Min söta lilla bullmorsa nr 2 ställde sig å bakade vaniljhorn...>Men tror ni jag fick smaka?? neeee " Dom ska VI ha till kaffet på midsommarafton" sa mamma:$

Nu sitter jag här nyduschad å klar.. väntar på ett sms eller ett samtal:)

Pratar med Therese från london.. saknar tösen faktiskt:$ 
Var för övrtigt å handlade lite kläder igår.. det var trevligt å länge sedan...


image95

Det är så mysigt med sommar... det doftar gott.. det är vackert å skönt... man vill bara ta en picknickkorg  ett par vänner å njuta:)

vi hörs snart igen..

Puss å kram.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback