5-5

Blev gårdagkvällens resultat mellan Iskrigarna från Skarpan och förortskidsen från Spånga...

Onödig poängtapp med tanke på att Skarpan ledde med 4-2 inför sista,  men Spånga kom ikapp och förbi...
Kvitteringen för skarpan kom med blott 4 sekunder kvar av matchen......

Ikväll har jag inte planerat något alls.. finns personer som jag verkligen vill träffa , men dom är antingen svin, bortresta eller arga på mig...

får hoppas att jag hinner regga mig för lite löv:P

på Lördag blir det mongotripp till Sandviken... åå jag längtar.. nybakta bullar och rostbiffsmackor!!!


>Vi hörs---

Kommentarer
Postat av: author

nicky är här.. Men madde e bara ute å krökar:D så hon minns inget:D

Postat av: Bellan

Jag hatar inte dig :)

2007-01-19 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback