2007

Hej på dig:)
2007 är här..
Året då jag ska börja plugga:)
Året då vi drar till Las Vegas!!!!!
Året då det är 3 år kvar till fotbollsVM och 1 år til fotbolls EM
Året då jag ska göra det jag vill!!!


Nyårsafton igår:) Natten då man kan börja om på nytt:)
Känns på sätt och vis som jag gjorde det, men vissa personer sabbar ju saker och ting:(


Har länge undrat var alla mina bra partyskivor tagit vägen...kom på att jag fick svaret för ett tag sedan:)
Det är SYSTER som snor dom från bilen när jag inte ser på:P vilken fräckis:) Hittade 4 skitbra skivor där:D

Sjukt igår:) Jag var borta fårn hemmet i 12 timmar men gjorde inte ett skit.. denna nyårsafton gick verkligen sjukligt fort:D
Nästa år ska det bli ändring  eller som vissa säger:
" Nästa år --- Då JÄVLAR"

Lyssnade på Idde Schultz- Fiskarna i havet.. den var lika bra som förut


Nu ska jag äta pizza tror jag:=
Puss hej och GOTT NYTT ÅR & God fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: e

gott nytt

2007-01-01 @ 15:44:11
Postat av: Anonym

Hej gubben!
gott nytt år på dej. :)
Jag skulle vara nykter igår.. det gick juh inge vidare.. :P självklart att man skulle stå halvpackad vid tolv och korka upp champagnen och sen hälla i sig hela flaskan innan kvällen är slut.
Kom i säng vid 6.. tjoho, Madde pigg! :P

Hoppas du hade det skoj! Puss

2007-01-01 @ 16:50:25
Postat av: nicky

haha duktig madde.. då var du ju i urskogen å allt.. körde du hem nu eller?

Postat av: A

varför blir det jobbigt?

2007-01-01 @ 17:23:56
URL: http://rewind.blogg.se
Postat av: Frallis

Hey Nicke P, gott nytt igen! Hörs sen, pusspuss

2007-01-02 @ 19:26:00
Postat av: author

jadu lilla frallis.. vet inte om du e pålitlig alltså..
slutar höra av dig å så och sen har en kanin i byrålådan...
hmmm;);)

2007-01-03 @ 01:42:18
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: Madde

Jo, jag körde hem. Det va inte alls kul. Va nog fortfarande på lyset! :S

2007-01-03 @ 10:30:37
Postat av: Anonym

nu får ja väll skriva vad ja gjorde på nyår eftersom ja e seg på att svara:P
ja va hemma å hade middag å sen drog ja te tommy ett tag.. va gjorde du för skojj?

2007-01-03 @ 14:41:37
Postat av: S

Eftersom ja e rättså seg på att svara så får ja väll berätta vad ja gjorde på nyår istället:P
hade middag me nåra vänner hos mej..sen drog ja de tommy..va gjorde du för skojj?

2007-01-03 @ 14:43:59
Postat av: Anonym

Nee, varför skulle jag heta Emelie?

2007-01-03 @ 15:10:17
URL: http://annalarsson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback