hej hå




Hej hopp allihopa:)
Just hemkommen från träning:) Johanneshov var varmare än någonsin idag.. svetten var hemsk:(

Igår var det biotajm:) såg Underbara älskade med Michael Nyqvist:) Den var kanon.. trodde den skulle vara mer gråtvänlig, men det var den inte:)

Imorn ere fredag å helg:) ska bli skönt:) hoppas på lite kalas med lilla fille å att det blir visning:) hihi äntligen dags nu;)
hej hå

Nu ska jag njuta av min middag;) hehe som så många gånger förut:)
Vill bara säga Tack till alla underbara människor som bryr sig å förstår hur jag mår:$
Stor kärlek till er:)

Synd att dom som man verkligen vill ska bry sig försvinner när man mår som sämst.....

hej hå
PS: Måste bli picknick uppe på Lappisberget i sommar:) kalas där:)

Kommentarer
Postat av: anna

Hihi men Nicke Mc donald's igen =S fan du måste börja äta nyttigare,, det där komemr bli din och dessutom en förtidig död=P,, det vill vi ju inte hallå skärpning hihi.. puss

Postat av: Anonym

Puss puss

2007-02-09 @ 11:14:53
Postat av: nele

tack

2007-02-11 @ 15:57:40
Postat av: stora A =)

hihi tror att jag kände av det att du höll tummarna för det gick sjukt bra får veta svaret nästa måndag..
tack du är fin..
puss

2007-02-12 @ 17:06:15
Postat av: David

Haj!

Jodå, allt lugnt. Har bara haft massa jobb i huvudet de senaste veckorna. "Problem solved" dessutom...klarar mig bra som singel hehe...

Läget själv?

2007-02-12 @ 17:33:10
URL: http://davelechuck.blogg.se
Postat av: lil'E

Varför ringer du mig från calle sjögrens nummer? Vad hjälper det?

2007-02-13 @ 09:06:33
URL: http://ellans.blogg.se
Postat av: A

Tänkte bara önska dig en riktigt mysig och trevlig Alla Hjärtans Dag

2007-02-14 @ 09:53:43
Postat av: Anonym

tja

2007-02-15 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback