funderingar

Varför påpekar folk som har fula pojk/flickvänner alltid hur fula alla andra är? är det för att dom har komplex för sig själv eller sin partner  ? eller är det för att lägga fokus på ngt annat så att dom slipper tänka på att deras partner ser ut som stryk??

Varför vinner vissa lag när dom spelar dåligt och andra förlorar när dom spelar bra?
Är inte det bra orättvist?

Hur kan man förlora när man gör rätt och vinna när man gör fel?
är det inte lite ironiskt?

Är det rätt att bli sårad när man vill väl och förkrossad när man försöker göra det rätta?
Är inte det konstigt?

Är det rätt att kämpa för ngt man inte kan få och när man tror att man kan få det så visar det sig att det är ngn annans redan..
Är inte det onödigt energiödslande och bortkastad tid??

Är det inte onödigt att säga en sak och mena ngt annat- och sedan plötsligt säga det andra å mena det första?
Är inte det som upplagt för konflikter och missförstånd?


Nåja... vettefan vad som sker...

Allt jag gör verkar gå fel oavsett vad mina intentioner är...


Sist vill jag säga att machen mot Värmdö Hc slutade 5-6 till skarpan på bortaplan

Puss å kram till er som förtjänar det och FUCK OFF till er andra

GONATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!
Hur mår du??
Har det hänt något??Hoppas inte :)..
Du är bra,, oavsett vad så tänk inte äns i andra banor

2007-02-07 @ 09:41:09
Postat av: anna

Grattis mot vinsten mot Värmdö HC :).. Säger ju det :),, ni kommer att klara det.. Kram och puss

Postat av: author

vem e den första?

2007-02-07 @ 13:29:50
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: puss

jag är den första :P

2007-02-08 @ 10:58:56
Postat av: author

okej. sosse

2007-02-08 @ 13:43:58
Postat av: tommy

du e cp

2007-02-08 @ 15:04:16
Postat av: author

aah jag vet.. men inte fet;) lycka till på trampmaskinen;)

2007-02-08 @ 16:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback