det kommer inte bli l?tt



Fy sjutton hur ska man säga det.. vi köpte ju nya kläder idag.. allt är klart.. allt är klart. måste berätta för dom:$ herregud.. dete som att stå med brallorna nere på tunnelbanan.. vad ska han säga:$ jösses.. alla kommer bli besvikna.. men jag ska tänka på mig själv...::$


Premiär på Bävern idag.. torsk med 10-8 mot småknattarna.. urs urs..

helgen vad blri det.. kan jag åka ändå?
 vi får se...

imorn kommer lilla A hem.. det ska bli mys att prata med henne.... åå lila mandis stora tjejjen:)
lilla L e jättearg och ledsen... killarna sviker henne.. tycker synd om henne...:$


puss å kram

det kommer inte bli l?tt

Kommentarer
Postat av: A.

Nu är jag hemma! :)

2007-04-13 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback