Lördag Kväll

om man placerade sina helger i olika fack skulle lördagen  placeras som topp 1 i facket för märkliga kvällar.....

Först skulle jag inte göra ngt alls..... sen skulle jag kröka, sen skulle jag inte göra ngt alls och plötsligt skulel jag in till stan å lira biljard.....


Så blev fallet:

in till biljardpalatset, lirade biljard i 3- timmar tog en öl, tog en promenad i stan, hamnade på st Clara i Gamla stan. tog  ett par öl, bjöd på ett par tequila.'

efter det är det mörkt å minns ingenting..... til det att jag står på södermalm med Matti och Frisken.

Då ska vi tydligen till Garbo i Sumpan (det stället jag för övrigt aldrig hade besökt och alltid sett som ngt jävla gubb å kärringhak).
Det var skönt drag å rölig stämning tog en stund sen var det dags för en "rökpaus",  Det är fan sjukt att man inte ska få va ifred när folk röker ens....

Stängning på Garbo och nu ska vi tydligen till CC.

In med en bulle och jonas som är stormfull stormar in genom portarna, jag änger efter, men >Matti för nobben av den dryga vakten och han kväll är över....
roligaste var när jag hade satt mig vid samma boird som Jonas.. spelat ca 10 händer och han vänder sig mot mig  och säger;
"FAAAN det är ju DU MINI"


Lite ågren idag, men som man brukar säga, det känns mycket bättre när man vet att andra har det värre.



"Vaffan skulle vi till cosmopol å göra??"

Kommentarer
Postat av: Flinns

Va roligt att du var på Garbo, Evers drog dit med sitt ragg och ville få med mej men jag vägrade. Ångrar det nu varje fall :$

2006-09-04 @ 15:49:03
Postat av: author

varför ångrar du det?

2006-09-04 @ 17:14:12
Postat av: Flinnz

För då hade jag fått sova i Nickes och min 140-säng

2006-09-08 @ 07:02:14
Postat av: author

uppskattar om folk skriver sitt riktiga namn

2006-09-08 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback