Visst saknar man den tid som varit

Saknar när man smög ut som fjortis å skulle träffa ngn liten snärtig böna man gillade för att kramas å stjäla några pussar kaske.

Jag saknar tiden då man innan varje fylleslag var full av förväntan över vad skulle ske.

Jag saknar tiden i Djurgården då dom pratade om oss som var duktiga.

Jag saknar Fyllegunnar i skärgården där han drack gammeldansk tillsammans med jyrgen tills båda nästan stupade.

Samtidigt som man saknar så är det ändå underbart å tänka tillbaka på allt kul man faktiskt gjort i sitt liv..... Såna goda  och roliga minnen man behöver nu när vinterdepressionen börjar krypa in i ens lilla kropp:)

Fy sjutton vidrigt kallt idag och premiär på Kärrtorp.... Det var underbart.. som vi har längtat:P


Nä nog med nostalig....
nu är det snart fredag och helgen står för dörren... undra vad den kommer att fyllas med:)

Hoppas vi ses :P

Film ? Någon?


kram

Kommentarer
Postat av: Ehlin

haha självklart är du inte ensam... för mig tar de en timme om dagen för o kolla blogg-skörden ;) kram

Postat av: Ehlin

ja finfint :) ääääälskar fredagar :D hur är det själv??? kram

2006-11-10 @ 23:54:17
URL: http://eeehlin.blogg.se
Postat av: Ehlin

party ikväll, en kompis band spelar på en nattklubb..ser dock ut att bli nyktert :/ tråkigt.. :p jaja..fira pappa imårrn. själv?

2006-11-11 @ 15:38:46
URL: http://eeehlin.blogg.se
Postat av: Ehlin

msn ja :p [email protected] ... jaa studenlivet kills me ;D !!! kram

2006-11-13 @ 17:16:24
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback