Goa Gubbar



Jösses:
somnade kl 22.30 igår och klockan ringde kl6... Panik .. Hade utlovat ett träningspass denna tidiga morgon:)
Sköna benen stod på schemat:)
 Hem kokade gröt, beredde några mackor, blandade ett STORT glas oboy och parkerade lilla stjärten i tvsoffan och avnjöt min frukost...

SOMNADE,
vaknade vid 16 rycket... då var det bara att ställa sig vid spisen igen för att laga middag:)
 Iväg på träning och sen  hem för att äta ytterligare en gång:D

Meningsfull dag känns det som:P Kunde lika gärna slaggat bort hela måndagen:)

nu sitter man här nyduschad och fryser som en tok om fötterna.

Ur högtalarna strömmer " Goa Gubbar", vaffan sysslar jag med.. jag borde verkligen klippa mig och skaffa ett jobb( eller börja plugga)

Ha det så gött.. vem vet när vi ses:)

Kram

såhär fräch ser man ut 06.35efter 12 timmar poker ... Sjukaste samtalsämnena jag varit med om, men dock trevligt " JAG SKA SUGA HENNES PATTAR" HAHA sjuka människa!
Goa Gubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback