Fredroe


Ja ni ser rätt damer, det är helt riktigt.. Jag käner Fredroe:)

Nu förstår jag att ni undrar varför jag publicerar honom i min blogg...
är det för att få fler läsare? för att flasha att  jag känner honom?

NEJ DÅ:
jag vill bara uppmärksamma er om vilken hunk han är:

Han är Snygg, får tjejjerna på fall med sättet han pratar, har en hunkigt vältränad fotbollshunkkropp , han är trevlig , kan föra sig och inte minst han kan klä av vem som helst genom att vara charmigt le och trollbinda personen med sin djupa varma blick..


Tack föra tt jag fått lära känna dig Fredroe



Fredroe


Kommentarer
Postat av: Sophai

hjärta fredroe

2006-07-29 @ 13:52:06
Postat av: Fille

Du får mig att explodera.

2006-08-02 @ 08:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback