conny

Hej hopp:)
orkar inte hålla på å gnälla å sådär:) men gör ett litet undantag:


När jag är nykter å har bil gäller följande:

*Jag skjutsarVem jag vill, När jag vill Vart jag vill och Hur jag vill.

*det är inte mitt problem Om du är sen hem, inte har några pegar, inte ngt busskort eller om så din vandrande pinne willhelm har dött å du måste hem, det är fortfarande upp till mig att avgöra om jag vill skjutsa.

* och för det tredje. TA INGET FÖR GIVET och visa för faaaan lite TACKSAMHET.


Tack för mig:P


Jag säger som Conny:
" Finns det inget hopp om folk be dom då supa bort sitt liv och lämna bilnycklarna"

conny


Kommentarer
Postat av: chooooooooooooooooooxtra

FUCK FILMKVÄLL NU KÖÖÖÖR VI!

2006-07-30 @ 23:22:07
Postat av: sophai

fuck filmkväll!!!! :@

2006-07-31 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback