You´ll never see me again

So now its time to cry for you;)
Att vissa vägrar förstå hur saker och ting ligger till....
Märks det inte vilka man vill och inte vill ha kontakt med??
Ge UPP!!!

Hade namnsdag IGÅR:) det var kul..... tror jag:)
Hämtade Anna i Sickla efter jobbet.. sen åkte vi hem till henne och käkade:) äntligen fick hon sin cheezeburkare och fruktyougurt... och jag måste medge... Den var kanongod... fruktyougurten alltså:)

Sen sov jag där oxå:)
vi brottades lite.. ..
Nästa gång får Anna ligga under... man har stor fördel om man ligger på toppen:D :D:D Sjuka du:D

Nu väntar gym och sen håkky...

anna jobbar ikväll med... ska dit sen och laga mat:)


Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Nele

Japp! musiklärare är sköna! det kommer jag att bli! =)

Jo, festen var fan askul igår! Alla röjde som fan när vi spelade med bandet. men idag är jag trött... sov inte mycket inatt.. fick stanna kvar och städa oxå ju.
Jag är med i klubben som fixar festerna.

i helgen? hmm.... imorrn blir det att vara hemma och ta't lugnt. Skriva PM (analysera) och skriva en sammanfattning om en kurs oxå.
Lördag åker jag faktiskt till STHLM med ett gäng. Jag är med i en annan förening med, som fixar SMASK. Det är en "melodifestival" med alla musikhögskolor i hela Sverige. Och vi har ett möte i sthlm med alla skolor på lödagen. Så du och anna måste gå på det! Finalen är i STHLM. Det brukar vara i april-maj nångång. Sen är det fest i örebro på kvällen. och på söndag ska jag verkligen inte göra ett skit. =)

Själv då?

Postat av: Nele

nej , sovit har du inte gjort...=P

hinner inte träffa anna på lördag...eftersom vi alla vill hem så fort som möjligt efter mötet. får träffa henne på julllovet istället.

the best strävar jag inte efter att jag ska bli. men jag ska bli så att jag trivs med det jag gör och känner mig säker. det är nog bara så jag kan få mina framtida elever att tycka om mig. och jag är nog den gladaste tjejen. =)

2006-12-07 @ 16:15:38
URL: http://nelevaht.blogg.se
Postat av: David

Det är nog inte helt omöjligt. Ser ofta folk som påminner om bekanta :)

2006-12-07 @ 16:49:43
URL: http://davelechuck.blogg.se
Postat av: David

Hehe, då är det illa ;) Fast hon blev säkert glad, kramar är ju aldrig fel haha..

2006-12-07 @ 19:04:33
URL: http://davelechuck.blogg.se
Postat av: Anonym

Heeej baby!!

Hmm kommer du snart??!!

Saknar dig ju det va ju hela 4 timmar sedan du åkte härifrån för att spela match ;)..

haha släppte du in några mål nu då??
Hmm du vet vad som gäller ju ;)..

Jag hoppas på min massage ikväll..

Puss på magen hjärtat

2006-12-08 @ 21:15:59
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG,, LÄNGTAR EFTER DIG,, VILL VARA MED DIG,, VILL HA DIG,, SKYNDA DIG HEM HIT NU...'


PUSS PÅ DIG ÄLSKLINGEN :P

2006-12-08 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback