vet du vad skillnaden mellan

-"En ren och en gris är?"
-"ja en ren är en ren å en gris är en gris"
-Nej men vet du vad skillnaden mellan en ren och en gris är?"
-"NEJ"
-"Inte jag heller"

haha sämsta skämtet!!!
vet du vad skillnaden mellan
Har just Varit å tränat.. tror jag kommer dö:D haha.. är så trött i hela kroppen å dåligt har jag ätit och druckit idag. måste ju komma i form tills ikväll:)  då är det viktigt att vara pigg:)

Har tränat stjärten idag
" Med en fast stjärt kommer tjejjerna"

Mitt motto:)

Nu ska jag försöka ta tag i lite matlagning.... och DRICKA VATTEN!!


Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej
Kan inte du komma och hämta mig ute i sickla köpkvarter när jag slutar :P?!

Slipepr jag åka kollektivt så betalar jag hellre för bensin :D så kan vi köpa med mat hem?

Du får fråga precis vad du vill..

puss

2006-12-06 @ 18:56:29
Postat av: Anna

Hej
Kan inte du komma och hämta mig ute i sickla köpkvarter när jag slutar :P?!

Slipepr jag åka kollektivt så betalar jag hellre för bensin :D så kan vi köpa med mat hem?

Du får fråga precis vad du vill..

puss

2006-12-06 @ 18:56:35
Postat av: Anna

Hej
Kan inte du komma och hämta mig ute i sickla köpkvarter när jag slutar :P?!

Slipepr jag åka kollektivt så betalar jag hellre för bensin :D så kan vi köpa med mat hem?

Du får fråga precis vad du vill..

puss

2006-12-06 @ 18:56:50
Postat av: David

Verkligen?!? Skumt och sjukt men intressant på samma gång :P

Må väl!

Postat av: nele

Hej! jo, det är skönast att vara tidigt ute... orka stressa på jullovet, när det är den enda tiden jag kan ta't lugnt. har rätt mycket i skolan.

Jag pluggar på musikhögskolan i örebro till musiklärare. och skolan hade julfest igår. Jag och mitt funkband vaar kvällens band. Det var asssssgött!! =)

ha det bra!

2006-12-07 @ 09:41:56
URL: http://nelevaht.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback