Tack Tesen:$(L)

Hej:)

3 dagar kvar till julafton.. Känner mig superstressad... inte börjat julhandla ännu.... känner mig kass å är allmänt nere.... Vad händer då???

JO!!!

Morsan säger:
" DU har fått ett paket eller ngt JOX.

Jag ser förvånad ut och hittar ett paket som är addreserat till mig... däri ligger en NALLE!!! SÅ HIMLA SÖT:)
LIlla tesen hade skickat en nallebjörn till mig... Det räddade min dag:) TACK TESEN !!! STORA PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG FRÅN MÌG... ps. tänk på vad jag önskade från tomten;)

Tack Tesen:$(L)

Var poker igår....
Innan satt jag å snackade med Herr Frisk på msn.....

Han sa ngt mycket klokt som jag inte tänkt på förut....

Jag tänkte mkt på elinor förut och även när jag träffat andra blir det ju automatiskt så att man jämför dom med ellan( min första kärlek)

Jonas sa det kloka :
att det är ngt speciellt med den första kärleken ngt man aldrig glömmer.... hans hade tydligen varit för 16 år sedan å han tänker på henne ibland ändå..
märkligt det där...
måste ju vara superjobbigt.....

skönt att vi glömt varandra så man slipper gå runt å tänka:)


Kram å Puss på er

Kommentarer
Postat av: David

Det var ju inte bra, men vi får hålla tummarna då.

Nyår? Njae inte direkt, blir väl antagligen ihop med vännerna. Men jag orkar inte vara den som ordnar allt, så fixar inte de nån fest sitter jag hellre ensam hemma hehe :p

Du har stora planer för nyår eller?

Postat av: mirah

haha nä du sötis det är ingen sylåda utan värmespolar som man använder när man lägger upp håret för att sedan styla det hur man vill.

mmm det är klart jag har, har ju massa modellbilder u know , men det blir jue inte så att jag lägger upp dem bara sådär haha ;P

haha retsticka på vilket sätt, ja du gubben dum fråga , ögongodis och så får man inte smaka på godiset , klart man retas då.

så hur går det med shoppandet då inför julen haha stressa inte ihjäl dig bara, tänk på hjärtat :)

p & k

2006-12-22 @ 00:11:37
URL: http://sarahamiramirah.blogg.se
Postat av: nele

Jag bryr mig inte så mycket om det folk skriver.. känner inte dom och dom är inte mina vänner ändå..... lägger inte ner energi på sånt direkt.

2006-12-22 @ 14:22:37
URL: http://nelevaht.blogg.se
Postat av: mirah

ingen sylåda här även fast jag vet att det är de du önskat dig nu i flera år men aldrig fått haha.

ja men det vore jättefint med lockar på dig, får ta och låna Annas locktång, om hon nu har ngn. Annars får du låna min.

fest med ishockey grabbsen, hallå varför fick jag komma och liva upp festen & träffa dina niciga polare ... buuuh dålig stil mr. N

haha dem bilderna jag har har bara använts i vissa herrtidningar & kommit fram när man ska visa helheten av sig själv haha ;)

lycka till med klappjakten.

julekram & puss på kinden

2006-12-22 @ 15:54:35
URL: http://www.myspace.com/sarahamiramirah
Postat av: nele

ja, vi hade kul igår.. i alla fall jag... tror anna hade rätt kul med. vadå jag låter som en 6-åring? PASSA DIG! =P

Hade du trevligt igår?

2006-12-23 @ 12:14:43
URL: http://nelevaht.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback