Nu är det jul igen ju-ju-ju-ju-jul igen

Handlade klart alla julklappar idag:) Ruskigt skönt må jag säga....
Nu kan man sätta sig ner.. käka lite mat med mor å far.. prata lite skit.. kolla på tv.. ta det lugnt.... smaka en skinkmacka och avnjuta den med en starköl....

..På tal om starköl:)
JULBORD IGÅR med hockeylaget... det var som traditionen bjuder ett riktigt hålligång... med mycket mat, sång, nubbar och öl:)

"Jag fångade en tjej endag men tjejen ville inte
då åkte jag til afrika å knulla Kounta Kinte...."(melodi hej hå vår sång e dum)

en av de söta julvisorna

Blev en sen och dyr kväll för sällskapet.. rumlade hem vid kl 4 ungefär och gick upp vid 9 idag för att handla julklappar.. snacka om mycket sömn:)

Vi ses å hörs

GOD JUL till alla jag inte kommer höra av innan imorgon:P

P&K

Kommentarer
Postat av: mirah

God Jul på dig söte fan ;)

håll tummarna att jag får sylådan iår. annars måste jag vänta till nästa år, å då måste jag gå med hål i byxan hela året hehe

nej det tar inte så lång tid, haha det tar däremot låång tid att locka mitt hår hihi.

mmm massa nica killar och jag inte var där, kunde jue suttit där som en av killarna i gänget, och sen gett en dansshow på bordet *asg* en "Coyoute Ugly dance"haha

Haha ja faktiskt ett snäpp finare än dina, även fast dina är fina, men mina är jue proffstagna så det är lite stor skillnad ;P haha kanske FHM & Moore haha ( don't tell anyone darling)

Nä men nu missa jag att julhandla med dig, vad tröökigt, men jag tror du fixade det galant utan mig :)

God Jul & Puss & Kram.

Postat av: Nele

Haha, så roligt det skulle se ut om jag kunde spöa upp dig. Jag är typ den minsta personen i världen! Jag kommer nog inte att spöa upp dig... Du hade lätt vunnit. Slängt iväg mig med en hand bara.

Ikväll ska det bli en lugn kväll...Imorrn är det JULAFTON!! Hihi... kanske är lite som ett barn ändå...

God jul!

2006-12-23 @ 18:56:31
URL: http://nelevaht.blogg.se
Postat av: S

Okej..trevligt:)
önskat dej nått speciellt iår?:)

2006-12-23 @ 19:13:07
Postat av: Nele

säkert att du är svag ......har ju sett din kropp..... spelar hockey!! Jag bara konditionstränar...=P

kan du köpa min nyårsklänning eller?

2006-12-23 @ 19:42:16
URL: http://nelevaht.blogg.se
Postat av: Nele

Klart jag kan köpa julskinkan... men du får den nästa vecka.....

Min klänning är svart... har ju förklarat det på min blogg ju!! LÄS!!

Ok så bilderna på dig som Anna har tagit är nån annan???? =O

vad har du för msn då??

2006-12-23 @ 19:51:04
URL: http://nelevaht.blogg.se
Postat av: mirah

haha u wish, nä inga hål ska det vara i mina byxor.

jag hoppas du får allt du önskar så man får skåda ditt fina leende när du öppnar paketena.

du kommer bli skitsnygg i lockigt hår, perfekt till nyår.

haha du känner inte mig sötnos riktigt väl, fråga anna, jag skulle garanterat ge en coyoute show haha. . men hallå finns det inte ngn go och mysig kille i ditt lag att kunna flörta lite med ;) hihi
så kan vi gå på dubbeldate du, jag, anna + hockey polare haha

ja men jag skrev jue vilka tidningar det va...

mellandagarna here we come... vi ska fajtas fram för att få dem bästa sakerna haha ;)grr.

2006-12-23 @ 23:02:32
URL: http://sarahamiramirah.blogg.se
Postat av: David

God Jul!

2006-12-24 @ 01:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback