MAC



"Det här är en sång om ingenting. så att alla bratz kan hoppa omkring, är på clubben dricker skumpa och alla brudar TAR på MIN RUMPA"

hihi det går rykten  hos vissa att jag gillar låten enbart för frasen om rumpan:) might be so...
har ju en rumpa av sten;)

Träffade A igår och vi låg å snacka hela natten:p skapligt pigg man e nu då:) måste nog slagga en timme eller två:)

drack te igår... det var sjukt gott:) första gången på länge:)

Förlorade igår mot Nynäshamn.... 5-0, Matchens lirare var en föga tröst för mig.....

Äntligen ingen "frälsare".....  "frälsaren kan gå hem  nu"

Ikväll blir det förhoppningsvis lite mys.
Vi får se vad Flikkan säger:)


" ta det lugnt MAC"

58479-34

Kommentarer
Postat av: Frugan din :P

Hej sötast..

Sitter på jobbet nu,, min sista klass är slut 20 så jag är väl klar till 20:30 och ska ta mig hem så är väl hemma till 21:30 tror jag..

När slutar din träning då?

Mmm det var lite knäppt men ändå du ville ju veta och så :)..

Längtar efter dig massor..

Skynda dig hem till mig ikväll...

Puss

2006-12-06 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback