känner mig som en mullvad

Oj vad trist det är när det är mörkt dygnet runt...

regn, regn, regn.... Jäkla pissväder:)

Ska snart iväg på match mot Nynäshamn.... Vi måste vinna idag.. annars är det tack å adjö känns det som:)

Efter matchen ska jag hem till Annas Etage-lägenhet;) om jag får såklart.... Hoppas att jag ska får ordning på dansen.. tillräckligt bra för att hon inte ska skrata längre:)

Sjukt god mat bjöd hon på igår i varje fall:) wook med kyckling å massa gott i:) Hon åt inte själv utan hade tvättstugan:)

Ne nu ere brådis till matchen:)

Puss å kram

" Tyst nu, den här hockeyfrillan fönar inte sig själv"

Var kommer allt ifrån hihi
känner mig som en mullvad

Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon hjärtat ;)!!

Alltså shit,, you make me crazy.. Crazy in you..

Det var inte kul när du skulle upp nu på morgonen :(,, jag ville bara att du skulle ligga kvar och mysa ju..

Seriöst ännu en natt med ingen sömn,, du och jag har inget bra inflytande på varandra :P,, men jag skulle aldrig byta bort detta mot något..

Jag hoppas att du har det nice på jobbet nu,, själv ligger jag och tänker på dig och ler :),, helt sjukt vilka mysiga kvällar och nätter vi har haft nu och det blir bara mer och mer och bättre och bättre :)..

Jag hoppas att du sover hos mig inatt också ;),, hehe eller det kanske är en dum fråga :P..
Jag hoppas att du tar det som en självklarhet ;)..

Mmm runt lillfingret ;)..

Pussar till dig min sexiga hockeymålvakt :)..

2006-12-06 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback