JAG HAR BLITT MORBROR///"Du är ju lite Pluffsig"

Japp hårda men ärliga ord:) Bara att inse det.. jag e för fet.. måste deffa å sätta igång med hårdträning.. och det är nu

middag fredag:
ett glas vatten och en celleri

frukost lördag:
ett glas minimjölk och en knäckemacka med ost( inget smör)
lunch lördag:
En halv burk tonfisk, grönsallad
Middag lördag:
En halv kycklingfile 1 dl ris

frukost söndag:
en tallrik lättfil och mussli
lunch söndag:
en guornfärsbiff och tsatsiki
middag söndag:
en kycklingfile 1 dl pasta


Jag blev morbror idag oxå;D;D; E så jävla glad för storasyster malin och Per

en liten kille på 3.5 kilo:) söt som fäään:)
ska hälsa på den lille krabaten på söndag..
ska skämam bort honom:)

Vann mot tyresö med 5-3 idag inför 150 åskådare... frälsarn på bänken och vi vinner.. så är det.. tack för förtroendet 2 matcher irad:)
Å Anna tack för uppladdningen det var din förtjänst att vi vann:) jag å mange vi fixade  vinst i seriens sista match:)

Nee nu blir det några mil på träningscykeln , måste komma i form, sen " middag" och  sen till Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nörd...

Kan du komma nu då herr pluffsig :P??!!

Jag tycker om dig som du är pluffsig eller ej så är du fin och det vet du...

Nörd!!!

2006-12-08 @ 22:39:39
Postat av: Anonym

Celleri :SÅ????

Aha ingen kladdkaka,, med grädde och kiwi för digdå ok detstå mer till mig :D...

Längtar efter dig och din......









Humor :P..'

puss

2006-12-08 @ 22:46:44
Postat av: David

Jo du har rätt, det är alldeles för dåligt med kramar från "okända" tjejer hehe ;)

Helgens meny skulle ju inte ens en Biafra-unge stå sig på :S hehe....

G'natt!

Postat av: Saga

Idag är det tio år sedan jag sist var blyg
Stirrade hemlighetsfullt på dig i smyg
När jag ser vad jag blivit: Välinformerad,
polerad, len och dryg
Ser jag att kindens rodnad ej kan
döljas bakom sedel eller tyg

2006-12-09 @ 09:19:19
Postat av: Anna

heeej!!!

Är du arg??

jag vill ju att du ska komma förlåt..

puss

2006-12-09 @ 18:46:14
URL: http://annastrehaljuk.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tror på dig,,jag vet att du inte leker med mig och mina känslor men jag vill ha det bekräftat ändå för att verkligen vara på den säkra sidan..

Jag vill inte vara med någon annan än med dig,, jag hoppas att du vet om det..

Jag tycker verkligen otroligt mycket om dig,, minst lika mycket som du tycker om mig..

Jag ångrar för det jag skrev förut ville inget hellre än att du skulle komma till mig,, men ibland är man för stolt för att erkänna det och nu kan jag ha förlorat dig..

Du är finast och den ände...
JAG LOVAR !!

Hör av dig så jag vet att du mår bra,, fast du är irriterad på mig...

Jag saknar dig och jag längtar efter dig..

Jag finns här och jag väntar dag som natt på dig..

2006-12-09 @ 23:57:40
Postat av: David

Vad som händer...tja.. gick ut trots att jag planerat stanna hemma, då man blir som fullast så klart. Blev blåst av taxichaffisen hem men skit samma...

GI??? ligger du under 25 så är det inget du behöver oroa dig för... Som aktiv hockeyspelare borde du ju dessutom ligga bra till... själv närmara jag mig 25-gränsen.. bara 5-6kilon kvar...måste börja träna..

Gnatt

2006-12-10 @ 04:51:33
URL: http://davelechuck.blogg.se
Postat av: m

hjsan

2006-12-11 @ 17:30:31
Postat av: David

Hehe ja shit, blandade ihop saker och ting där ja hehe...BMI var det ju :P Får la skylla på den sena timmen och alldeles för höga alkoholhalten i blodet :S

Jo jo, allt fint annars. Själv då?

2006-12-11 @ 18:19:11
URL: http://davelechuck.blogg.se
Postat av: Nele

vet du allt om mig? otroligt....

2006-12-11 @ 18:51:18
URL: http://nelevaht.blogg.se
Postat av: David

Hmm, jo kanske ligger nått i det du säger...dock blir det oftast en kombination av fylla och övertrötthet när det bloggas och kommenteras nattetid för mig. Kan nog förklara många konstiga saker som skrivits, sitter och halvsover framför datorn ;)

2006-12-12 @ 16:34:47
URL: http://davelechuck.blogg.se
Postat av: Anna

Gubben dags och skriva någe nått i bloggen kanske :P,, hehe..
Förlåt om jag smittar dig nu :S,, jag vill inte att du också ska ligga och vara sjuk som jag :( förlåt hjärtat..

Du får umgås med mig på egen risk säger jag då :P..
Kan inte få nog av dig,, men gör som du vill ikväll du har ju reserv nycklen ifall du ska komma ikväll om jag nu går påresolnalfesten vill säga förstås ;)..

Du är vacker...

Puss

2006-12-13 @ 06:45:03
URL: http://annastrehaljuk.blogg.se
Postat av: Nele

Hej! jaha, men vad trevligt då! =)

Eh, vi kommer säkert att träffas när vi kommer över vid nyår.

Nu ska jag lussa ikväll..... gjort det varje år. lite tråkigt, men det är min tradition..=)

2006-12-13 @ 11:02:27
URL: http://nelevaht.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback