Coldplay-Anna-sexy back-"V"

Hej Hopp:)
Kanondag igår:)
Lite morgonmys med en film och sådär.. middag med syrran en halv hockeymatch å sen iväg till danslärarinnan Anna:)

Hon hade gjort världens julmys med levande ljus å pepparkakor , ischoklad å julmust:) supermysigt.. där satt vi å pratade å lyssnade på Coldplay och Justins " sexyback"  som jag lovade att dansa till om Anna satte på den:)

Men jag bangade;)

Kikade på en film
"V" for Vendetta
Hur bra som helst;) men vi fattade ingenting å det ända vi ville veta var hur han bakom masken såg ut;) men det fick man inte veta:)

"Sexy back" is that she?

Puss och kram

Coldplay-Anna-sexy back-"V"

Kommentarer
Postat av: nele

tror du det eller? väx upp!

Postat av: Anonym

Nej! tror inte på tomten... tror på mina föräldrar =) det är lugnt med mig.. själv då?

2006-12-04 @ 16:58:38
Postat av: Anna

Jaha ja här tar vi oss friheten och skriver om mig och du snor dessutom min bild :S jaha ja där ser man..

Ehh jag är inte danslärare och vill inte bli det heller ju :( så lite fel är det så du är ute och cyklar söt.

Jaha men hoppas träningen går bra,, nae men hoppas du gillar kycklingwok tänkte fixa mat tills du kommer :) jag tycker att det ärgott iallafall..

Hoppas inte det gör någe att jag har tvätt tid med har det 19-22 men men..

puss puss

2006-12-04 @ 17:09:55
Postat av: @

Hehe nae då du behöver inte ta bort den,, men jag kommer sno bild från dig med :P eller har jag redan gjort..

Skrev med en blogg imorse men hann aldrig publicera den :S kommer snart..

Men va bra då fixar jag kycklingwok då,, så kan du äta efter träningen :)..

Hihi du kan följa med när jag ska gå ner till tvättstugen slipper jag känna mig ensam där nere men annars är det lugnt vet du ;)..

Mysigt att du kommer ikväll också :P..

Myspys

2006-12-04 @ 17:42:52
Postat av: nele

va? här klär vi inte ut oss.....vi köper presenter till varandra.....

2006-12-04 @ 20:07:00
URL: http://nelevaht.blogg.se
Postat av: @

Hihi..

Hoppas träningen gick bra..
Själv kom jag ut ur duschen precis klär på mig..

Kom hit nu :P..

Puss puss

2006-12-04 @ 20:57:11
Postat av: A

Jaha snacka om att vi var döds trötta igår kväll ju,, men det var skönt att sova ut menar sov ju inget natten innan ju :S..

Ledsen för att vi försov oss,, hoppas inte din chef blev skogstokig på dig nu :P..
Anars får du skicka han till mig vet du,, så ska jag ta ett snack med hen/hon ;)..

Det blir en jäkligt lång dag idag för oss båda :S..

Men som sagt du är alltid välkommen dag som natt,, det är mysigt och ha dig här och sova ihop med dig..

Puss på dig

2006-12-05 @ 08:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback