1-1

Varför är erik söt när han är full? bra fråga...

Frågan är om det klassas som misshandel att "tvinga" någon att bli full dagen innan han ska öppna på jobbet? misstänker att jag ska får ett brev på posten inom ett par dagar där det står att jag ska infinna mig i rätten.... nåja, jag hade kul  det tror jag tjejjorna och erik hade också:)

dessutom fick vi ju komma till fredroe som var lagom " lovedrunk" hihi det bästa var att han upprepade allt han sa 3 gånger.. söt:D

Måndagen sen tillbaka på jobbet, ett gympass, 6 skivor korv och 4 dl makaroner senare satt jagi fredroes görna skinnsoffa och kikade matchen mellan Göteborg och AIK.

Ett oavgjort resultat blev det 1-1 efter sen kvittering av AIK.
Jävla skit:$

Ha det så bra nu ska jag äta en glass med hallon:P


Okej då med detta i bagaget kan jag väl köpa att 1-1 var ett rättvist resultat:$

1-1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback