kiss kiss

vaknade imorse med ett sms i inkorgen
 det var från cragus:
" kiss kiss" stod det bara.

jag funderade ett par sekunder på vad han menade, men påmindes snabbt om gårdagens dragning han gjorde på mig under träningen.

det var vackert... jag å unne stod som statyer när den diviga hockeyprimadonnan från lidingö snirklade in pucken.


i övrigt såg jag varm ut enligt cragus....

chans för revansch idag kanske..

viii får höras helt enkelt

damen är sjuk.. men piggare idag skönt det.

vi har ätit lite middag å diskuterar framtida resmål... det finns så mycket man vill göra å så många ställen man vill besöka, men hey.. det får vänta... mami ska ju först ha en " hello kitty"- husvagn

trailer trash here we come!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback