sommar/ every step you take

VInhaggorna kom på besök igår... det blev vin, buzz och tjejsnack.. jag släppte ut håret för att känna gemenskap.

Idag har sommaren intagit stockholm. lättklädda människor med mjölkvit hy trängs på gator, uteserveringar å i parker.

Jag släppte precis av mami i lekparken :) hon och rebecka skulle tydligen leka.. fråga mig inte vad det är:)
ikväll ska hon på nyprempa av Josefinast på djurgården.. nytt klubbkoncept tydligen..

själv har jag inte bestämt vad jag ska hitta på.. eventuellt blir det att kika på första stanley-cupfinalen.
kanske en öl, kanske en film... inget är hugget i sten.. inget.

Ett par sista funderingar är... Hur många tjejjer kommer robin få på gröna lund?
och hur mår egentligen mr Hybinette idag:D

kram å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback