phi phi

Efter nagra veckor i Phuket begav sig 3xjohan och 3xmadde ( vi anvande sammanamn pa alla for att undvika forvirring) till Phi Phi Island.
Dessforinnan trostade jag en ledsen mami som missat sin buss till burma, men det loste sig anda.
Har pas Phi Phi har vi annu battre vader an i Phuket. det aer sa varmt att isglassen  smalter innan man far ut den ur forpackningen.

Igar kvall sa var vi pa reagge-bar. dar kan man slass i en boxningsring  mot sina polare.. det funderar vi pa att gora ikvall.
Imorgon tar vi longboat ut i phi phis skargard. vi ska snorkla och sa. jag har pratatr med en gubbe som ska ordna bra pris at mig for att bli certifierad dykare.

det ska bli roligt.
I ovrigt har vi det bra och skrattar , solar oh dricker sang som och chang, jag har bytt fran singha eftersom chan har  hogre volym-procent pa alkoholen...

nu blir det ett dopp i polen..

Mami aer pavag till burma.. jag ska pussa henne naer hon kommer tillbaka.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback