phatong 21/3-09

josses... det har varit stormregn 2 dagar irad. det har givit utrymme for mycket somn och shopping... det aer kul att pruta.. men mindre kul att direkt fa medhall pa priset man begar for sakerna.. man blir blast gang pa gang.


Lubbe en av grabbarna grus och jag pratade igar.. det visade sig att han kissar i handfatet hos folk, men aven hemma.. det paminner om en annan kompis till mig.. ( jag namner inga namn).. hysteriskt skrattande hade vi i varje fall.

senare pa kvallen sa var det som vanligt kalasande hos grusarna och fyllekak. igar ville jag ata nagot riktigt starkt . sa jag bad thaigubben bereda en riktig stark chilisas.... det gjorde han,.

bade jag och de bada goteborgarna at av sasen och samtliga fick lock for oronen... det mina vanner.. det ar stark sas det.

vidare till vad som skulle vara en efterfest med jacuzzi och barhang. det blev havsbvad och soffa-sovande.. men det var kul.. de goa gubbarna fran goteborg var ju med.

tillsist vill jag bara beratta varfor det aer vanstertrafik i thailand... det var namligen sa att kung bumbiboll fick en hogerstyrd bil sa man var tvungen att lagga om trafiken.. hysteriskt.


det aer sorg idag i phatong.... mu ska vi ut och dranka dom....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback