nu har den kommit

alla hade haft den utom jag.
RANNSKITAN.

Herre min gud vad jag e glad att jag kopte med mig Imodium plus och resorb fran sverige...
Jag maste gjort nagot ont for att fortjanat detta, men nu mar jag bra.

Det var som en av grabbarna pa Grus sa:
"Thailand ar ett sjukt land.. det e fan det enda landet man inte tors fisa i utan att oroa sig for att fa byxorna fulla"

Jag haller med.

I ovrigt var gardagen helt sjuk.
Vi blev headhuntade av ett danskt kvinnomagasin.
De letade efter hunkiga svenska killar pa charter.

Sa jag har poserat i badbyxor i vattnet och pa land. tagit "james-bond"bilder och svarat pa fragor om hur danska damer lattast ska fa svenska killar pa kroken...
Helt galet roligt var det.

I juni maste alla kopa "Women-Magazine"

det blir skitkul.

Idag har det askat och blixtrat hela dagen nastan. jag och mami tog en lunch pa number 6 och efter det en promenad pa stranden.
ikvall blir det nog lugnt da alla aer sjuka eller trotta och slitna efter hart festande.

vi hors snart igen:)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback