krabba

Vadret  ar fantastiskt.
thail'ndskorna aer jobbiga
och jag aer rod som en krafta pa axlarna.

Det var grillbuffet ochoppen bar pa grabbarna grus. det var jattegott. och med tanke pa att jag bara hade atit 2 ganger sen jag kom hit var det valbehovligt oxa>D

Det blev mycket alkohol igar och vi avslutade kvallen pa banana>D nagot skevt innestalle, men det var roligt.

Idag har det varit segt.
lite dagen efter sa att saga.
Har mest crachhat hotellpooler dar vi inte har tilltrade, hort pa nar dom arrade skandinaviska grabbarna berattade om fyllestorys. den ena varre an den andra:)

jag har just atit middag och stodsovit. tjejjerna aer pavag till club lime. jag moter kanske upp dom senare pa grabbarna grus...

jag far se vad jag orkar med helt enkelt.

nu ska jag ut , fran de luftkonditionerade , skona internetcafet till den fuktiga, 28grader varma thai-natten.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback