Kalldusch

Igar sa traffade jag Daniel, Lina och Steven O fra Norge.
Vi hangde i gang hela dagen och drack oel, solade och badade.

Dan, Lin och jag spenderade aven kvallen ihop da vi gick ut och at. och badade lite i poolen pa deras hotell.

Jag har lyckats fa en san sjukt fin solbranna. Rakade somna pa stranden igar i framstupa sidolage. sa hela ena sidan under armen ar alldeles rod och magen e helt vit:D

Lag pa stranden a stekte idag oxa. Plotsligt hor jag vatten som aer pavag ... oppnar gluggarna och * SCHWOOOOSH* jag, min handduk och alla mina andra saker var helt dyngsura.

Har aven krigat med vagorna idag.. surfat pa boljorna bla.

Min telefon har forsvunnit mystiskt.. jag misstanker staderskan. a idag nar jag ringde till den var det ngn som la pa.... sjukt... sjukt

foresten. vem fan var det som myntade ordet " stodsova"?

sjukt bra ord.. tror jag ska stodsova en stund nu... sen ska jag forhoppningsvis mota upp lilla MAMI..\\

Jag har det sjukt bra...!!!

puss a kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback