JO VS applet

nar man pa fyllan och villan blir inlurad pa en "pingng-show" och knyter naven och pratar likt en whiskey-sjuk sjoman och sager:
"nu ska vi fa se lite hederliga slagdueller i bordtennis likt pa J-Os glansdagar...

En pingpong show i Thailand kan  gora den mest prydde forskrackt!!!

herre min tid. hur far man plats med en orm, kaglor och odlor i muffen.
jag hapnade. jag var tvungen att bestalla in 4 singha.. sallskapet lika sa... vi skrattade tackade for showen och begav oss ivag.

i ovrigt har jag spenderat de senaste 2 dagarna med 2 coola snubbar fran sverige. chrill och ola. ola kan vara den skevaste, snappet normalare an jag, som jag traffat>D
rolig e han i varje fall!!!

vi har solat, badat. festat och druckit singha.. och druckit singha och druckit singha...

jag bara alskar den drycken.

pa mandag ska jag forsoka ta dykcertifikat, traffade en snubbe fran stockholm som skulle halla en kurs.. han bjod in mig och jag far kursen for 1500bath bara for jag var sa trevlig och hjalpte honom pa gymmet.

nu ska mamma halla for oronen. for pa tal om gymmet.
thaugubben som ager stallet ska lara mig thaiboxning. han sager att jag muskelbyggnad och kontditon for att eventuellt kunna bli nagot.. jag sa att jag skulle tanka pa saken.

ikvall ska vi pa grillbuffe pa grabbarna grus... och dricka singha.. sa jag att jag gillar den drycken???

sen far vi se vart det bar. har traffat massa fina manniskor har.. och ja ni vet. mami spelar spelet:) jag spelar spelet... jag gillart>D

traffat en del folk fran huddinge oxa... det e kanstigt...

Mamma.... Pappa.. nar  jag kommer hem vill jag ha flaskrile, hegjorde pommes och BEA!!! och en singha>)

puss till mor och far:) nu ska jag ut i thainatten och skaka rumpa...

puss\\\


Kommentarer
Postat av: carl

nej elli jag har inte blockat dig.. men som sagt du e inte online sa jag kan inget gora,>) peace atown


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback