herre jesus

antligen framme.. smartfritt vet jag inte om man ska kalal det.
forst holl jag pa att inte komma in i landet fora att karringarna pa ambassaden hade skrivit Carl Erik istallet for Carl i visumet.

sen forsvann mitt bagage.. precis som mamma forutspatt.
idioterna i munchen hade tydligen satt vaskan min pa flyget med norrmannen. sa jag fick snallt vanta i 4 timmar pa vaskorna!

i ovrigt har jag sett 4 thaiare lasta en bat full med tegel .
kruxet dar var att det var lagvatten sa att tararna som sprutade nar jag sag dom fyra , arma ,stackars thailandarna forsoka skjuta baten i vattnet saknar motstycke,,, dom fick helt enkelt lasta ur och lasta i:D\

hysteriskt.

i ovrigt har jag legat pa stranden, fatt hora ' oooh you beatutiful man, wanna massage" 10 ganger och druckit 9 singha!!||

vi hors..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback