grajnajs

 Hej hopp.
solen skiner igen i patong efter 3 dagars regn.
Igar var det oxa sol .. men da befann vi oss pa freedom beach. vackert stalle med mycket maneter och kanske en och annan sjogurka( bajs i vattnet???)

Idag har jag aven fatt erfara att stark mat ( riktigt stark) aven branner till ordentligt dagen efter... nar jag satt pa muggen idag var jag tvungen att kika efter om det var hela chili-frukter som kom fram.. men det var det inte...

Jag vill saga, utan att ljuga, att det inte var jatteskont ...

Igar var mami packad som en sill.. sot var hon oxa.. green eyes... blev svart for henne och istallet sjong hon "grajnajs" nar vi hade allsang pa grabbarna grus. sott.

vi lag och pratade pa natten sen och jag visade henne filmer pa lille vicke P. ( som for ovrigt kommer till mamma och pappa i helgen). hon fragade om hon inte kunde fa adoptera henne och agtror jag sa ja..... maste losa det dar pa nagt satt...

ikvall ska vi ha avskedsmiddag for hanna som drar hemmat imorgon.  efter det blir det eventuellt lite poolparty och sen avskedsfest for Ola som oxa drar hem imorgon.. det ska bli roligt det.. riktigt riktigt roligt.

Imorgon bar det av mot Pippi-oarna i 2- 3 dagar...

pa aterhorande

PS jag flagnar pa nasan och i pannan.. det suger..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback