midsommar är över

det blev en skön förkväll hos Limp med öl, fotboll å grabbsurr.. senare ut å svira var det tänkt, men hemgången blev tidig efter 15 timmars alkoholdrickande...

" jon och hybin diskuterar vart vi ska"
gårdagen spenderades på lugnt vis. kovacs och jag begav oss ut till birka för att kultivera oss lite.. robin och chief kovacs lyckades bli pricade av fågelbajs... naaajs..

Herr och fru kovacs lapar sol och kaffe på Birka"
"älsko läser kartan eller är det senaste om rosings dejtande ?"
" robin"
"vad är det som får hela familjen kovacs uppmärksamhet??" ankor!!!"
" Kapten chief Kovacs"

vad åt jag igår... jag menar vad åt jag inte igår... jag är som en ring... en gummiring!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback