mami har det nog ganska bra ändå:)


för jag menar jag är fysisk aktiv så hon behöver aldrig bära hem matkassarna, det gör jag:)

jag ser inte heller ut som skit, vilket e tur eftersom mami vill hålla min hand då.

jag är en fena i köket och lagar mat som avsmakas med orden " FYYYY faaaan vad gott",

jag gillar att klia armar och knåda axlar och nacke.. tur för mami det eftersom hon gillar att bli kliad och är öm i nacken emellanåt.

jag  vill veta att damen min kommer hem helskinnad och hämtar henne gärna på sena kvällar och nätter. tur det för henne då hon jobbar på en firma som hellre har vinkvällar än att jobba.

jag är huslig och städar gärna medans mami sover som en liten bebis.

jag gillar att överaska... vilket e tur för mami det eftersom hon gillar överaskningar.

och sist men inte minst.. Stora menskittet.. det kan väl ingen mami tycka e dåligt.

föresten? när ska vi flyga ballong.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback