en lugn kväll

var det tänkt.. jag skulle lira tvspel och inte göra många knop, men micke hade blind-date så jag for in till stan för att möta upp honom.
solidaritet var stället och öl var drycken.. det regnade in och min skjorta blev blöt,, micke drog och jag stod ensam kvar med vilsna ruben och raggets polare...

toaletttricket och jag drog.... mötte upp älsklingen och vi begav oss hemåt.
idag är hon bakis  och trött, hemma och duschar nu för att sedan dra till öfre östermalm för fika med charlotte...

själv ska jag sätta på mig mina tighta värmebyxor och köra ett löppass... konditionen är inte vad den borde vara:)

senare ska  jag försöka ta mig an resident evil.. ett tvspel som enligt cragus är grymt....

imorn jobb igen... vad ska man säga.. same prosedure as every sunday.... ångest:)

vi hörs


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback