det där med att vara ivägen

Är majoritetn av svenskarna döva?
hur fan e man funtad om man i en halvsmal gång , går tre personer i bredd.. å sen när man lite försiktigt säger:

" ursäkta"

inget händer.. dom rör sig frammåt, 3 irad, i maklig takt..

jag höjjer rösten:

" URSÄKTA"

ingen reaktion...

Då tog jag ena tjejjen i kragen.. skickade in henne med ansiktet före i kakelväggen... ställde mig i gränsle över henne och sa.

"sådär går det när man inte flyttar på sig ... Motherfucker..."

hennes vänner stod som fågelholkar å stirrade på mig.


Ne nu ljög jag... jag trängde mig likt en pensionär på  rean på Ö & B

:$


min lilla puma... som man brukar se henne och längst till höger har ni hur hon ser på sin egna bakdel.
love ya mami<3:)


puss och kram från lilla calle papi taylor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback