söndag

Igår fyllde kusin Mattias år.
Familjen begav sig till södertälje.
Efter ett 5 timmars långt ätande, drickande å frossande av paradischoklad, lösvikt och tårta så tog vi vårt pick och pack å begav oss hemåt.

jag somnade på soffan å vaknade , hade missat en träff i stan, kastade mig in i duschen å begav mig sedan mot Kellys.
väl där drack jag några captain Morgans med cola , ett gäng öl å en shot, sen blev det hemgång.

I fyllan å villan på hemmaplan lyckades jag somna på badrumsgolvet, men som en skänk från gud ringde telefonen.
Det var tydligen bra drag på Bögbåten, och gissa vem som tog det kloka beslutet att åka dit..

Jojomen, ni vet ju vem. eller hur?

x antal drinkar och öl senare armbågade jag mig fram garderobskön som var lika tät som en brasiliansk ( mokkling no offence) djungel och tog en taxi hem..

Behöver jag säga att det är en tung söndag? jag e trött men ska hasa mig iväg till gymmet.

Tur att Sophie bestämde att det nya året och likaså det nya livet börjar först imorgon , Måndag.

fy fan sista dagen.. det e med skräckblandad förtjusning jag blickar frammåt mot imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback