skevt?

idag har jag varit moraliskt stöd åt Mokkling som ska till Spanien.. hon ville hiv och chlamydia-testa sig innan hon åker till Spanien å letar upp någon karl som heter Pablo... ska tydligen bara finnas en:)
jag passade på att göra samma saker.
Men fy fan vilket skabbigt ställe Sesam är.. där blandas folk. den ene orenare än den andra.. hostande 50 åriga gubbar och tanter med trippelhakor och cellulit-vulkaner..

Jag vill aldrig mer dit!!!!

IMORN  ere italien.. jag e otaggad..

är man alkis om man äter sushi å tar ett glas vin?

i sånt fall e jag fan ta mig alkis:D

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha och vem va det som la förslaget från början och varför? Ta ett glas vin till du så sitter du snart på sesam igen med vulkandamerna medan jag och pablo prakiserar säkert sex på säkert avstånd.

2009-01-14 @ 17:58:42
Postat av: carl

ja det e fan sant..

det var bra när du sa;

" det bvar så bra på ungdomsmottagningen... då fick man kondomer gratis"



din min blev lite snopen då jag sa..:

" jasså vilken tur att du använde dom då...."



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback