rätt förutsättningar och rätt plats.. då lyckas du

Mattias Månsson.
En av de spelare jag gillade bäst förra året I Bif.
Iår finns han i Skellefteå, där han inte lyckats så bra.

Kärran tror att Månsson inte kommer att finnas i Saik nästa år.. Inte jag heller.. Jag tror på en flytt till Frölunda . Frölunda som iår gör en  dålig säsång hittills.
Frölunda värvar en  krigarforward i Månsson, men han kommer inte leverera.

Hemligheten med Månssons framgåg i Brynäströjjan är den att Micke Sundlöf ( sportchef i klubben) låtit sätta upp reklam för glassen "dumstrut" runt hela sargen. Månsson som inte är den smartaste i ett par dam-damasker tror ju givetvis att det står " Dumsnut" och åker å tacklar sargen samtidigt som han på månsson-vis väser:

" jag ska fixa dig"

på återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback