nu får det fan vara nog

Jag e så jävla trött på blonda, blåsta silikonpumpade 35-åringar som beter sig som om dom var 14.
För några veckor sen var jag inblandad i ngn skit där jag blev syndabock och vet fan fortfarande inte vad jag gjort.

I förre helgen hände det igen..
Jag har varit lugn, men 2009 blir året då jag biter tillbaka.

Kamma till er, börja träna å töm bysten å fyll för fan på skallen med lite vett!! ni e inte 14 längre. snart 40 hur känns det MOTHERFUCKERS.

I övrigt planderade jag om mina ammaryllys-lökar idag( på tal om silikon) och bakade även en äppelkaka.
God natt:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så ja.. nu börjar det lika nått :p

2009-01-07 @ 10:34:07
Postat av: Johanna

Jag och mina köpta plastbröst känner oss förolämpade... Hahaha! Nej vars, men det var ett väldigt roligt inlägg! Stå på dig! ;-P

Postat av: Nathalie

Jag är snart(fem år)den du skriver om :(



Vad gör man inte för och bli en het 35-åring och imponera på småpojkarna..

2009-01-08 @ 17:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback