nånting händer

Det är någonting som håller på att hända.

Mokkling har börjat tro att hon är mästare på platespotting. dessutom tror hon att hon e dössjuk å behöver ta cellprover- toppa det med att hon i ett svagt ögonblick försökte få en dejt med mig på svea sexualupplysnings-klinik.. då fattar ni...

Lillen ringer å säger att han seriöst tror att han ska ut å springa lite eller promenera eftersom det är skonsammare för knäna... han ska köpa en balansbräda som han ska använda när han lagar mat för att ge stabilitet i knäna...- toppa det med att han endast krökat en helg på 2 månader.. då fattar ni.

Kristin har en livskris å  börjar svamla saker om att brynäs inte betyder allt, om att stadga sig å skaffa ett jobb å boende- toppa det med att hon nu har en platt-tv av värsting-model och ska till Londonl!!!.... då förstår ni...


Själv har jag fått en 24/7-tische av skrattjejen på gymmet....
och jag äter spagetti med köttfärssås- toppa det med att jag tänker facebooka nu-- då förstår ni att allt är som vanligt.

dagens låt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja ska man bli upplockad i en lastbil känns ju svea sexualupplysningsklinik som passande plats att dejta på. Safty first!

2009-01-13 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback