minnen

har idag även lyckats tänka på massa saker från mina unga dagar. mång av dom ( läs alla) har framkallat skratt med inslag av grisljud.

Jag hade i hela grundskolan en kompis som hette Kim. han var smal och gansak ful.
Han hade en specialitet att efter idrottslektionerna och dush , hoppa i brallorna utan att knäppa dom( hn knäppte aldrig upp dom eftersom hans mor hade sytt in resor i dom:)
En gång lyckades han hoppa i dom med gylfen bak..... HYSTERISKT!!!:D

Lite senare i tonåren då  de flesta i kompisgänget fortfarande luktade kiss och jympapåse hade vi en lite mer utvecklad kompis vid namn johan.
Han berättade om sina erövringar varje helg.... En gång hade jakten inte varit så lyckad.
Han berättade om hur han träffat en tjej från skarpnäck och med lovord om sex hade han följt med henne hem men han fick inte ligga, inte ens sova över bara  en blodig hand.

" Där stod jag å gned å gned på perrongen utan att få ett skit... elller jo blod på handen"  Hysteriskt både i kategorin humor och äckligt:D

En tredje sak som jag inte riktigt minns men från då jag var 17. Min kompis john ( som försvann) hade varit på skidresa i österrike och tagit med sig 80% strohrom hem.
Då vi skulle på fest och jag var utan alkohol lovade han att hooka upp mig med lite rom och whiskey ( för övrigt 2 av de äckligaste sakerna jag vet).

Sagt och gjort. några timmar senare står jag och  frustar under en kran med rinnande vatten. pausar drickandet och kollar på john med anklagande ögon och säger:
" Varför söp du mig full på Stroht???!?!?!"

han har allt på film.

Hemfärden blev minst sagt långdragen. john fick hålla i mitt skärp och styra mig hem till huddinge 2 kilometer .. sa jag att kräkpauserna var obligatoriska var 400.e meter?
Hysteriskt roligt ( i efterhand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback