Hemma

Vi landade i italien, vi åt och drack som kungar, strosade runt i Florenens och insöp dess kultur!!
vi begav oss till bergsstaden Fishåle( Fisiole) på jakt efter fibra, men fann att våra egna fishålor var påtok för sköra.

Matmässa i Rimini. fantastisk. det var ta mig fan fantastiskt...!!!

Maten är ett ämne i sig. ostar, skinkor, korvar, pasta, oxé, gris och kalv.. allt utsökt tillagad....å vinet sen... Vinet... jag är fortfarande hög på det!!

det är lite roligt det där med att resa iväg.
Innan resan var jag inte ett dugg taggad... jag träffade gänget, lärde känna lite folk och ju längre resan fortskred desto mindre ville man att denna stund som jag befinner mig i skulle komma..

Kan säga att jag haft det fantastiskt och om fjorton dagar kommer Patrick från malmö upp:) vi kom varandra rätt nära tror jag:)
ska bli roligt.. nu dusch och softa i soffan.

Mer berättelser om Italien kommer senare...
" I Italien dricker man mycket vin.. har storleken på vinflaskorna ngt med det att göra?"

" Sa jag att jag saknade denna kiiise??:$"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback